Ok jongens, ik heb de OTA-update uitgevoerd die de app vorige week voorstelde. Ik denk dat het een van de gebruikelijke updates was om de software te verbeteren.
Maar sinds ik het heb geïnstalleerd, start de geplande oplaadfunctie die ik 's avonds gebruikte niet meer. Op het display staat “Opladen niet gestart” zonder verdere uitleg.
De auto herkent de wallbox en handmatig opladen werkt prima. Alleen de geplande functie werkt niet. Mijn nachtelijke oplaadtimer is nu nutteloos.
Ik heb van anderen op Facebook (groep LEAPMOTOR T03 Club Italia) gehoord dat ze hetzelfde probleem hadden na de laatste updates. Iemand zei dat het probleem in de software van de Leapmotor-app zelf zit.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Leapmotor, maar ze zeggen dat ze een afspraak moeten maken en de volgende beschikbare datum is over een maand… Onmogelijk om zo lang te wachten.
Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem? Is er een manier om de update terug te draaien of deze hinder op te lossen zonder naar de dealer te gaan?