Ik heb de C10 naast andere EV’s in dezelfde categorie getest en ik moet zeggen dat hij goed presteert op het gebied van verbruik en energie-efficiëntie. Het werkelijke verbruik is concurrerend, de acceleratie is goed. Is het de moeite waard om hem te kiezen boven de alternatieven? Volgens mij wel, vooral vanwege de prijs-kwaliteitverhouding.