Stuurwielhoes van siliconen. Goedgekeurd met enkele kleine voorbehouden

Ik zou zeggen dat het goed is, van siliconen, gemakkelijk aan te brengen, het heeft geen grote dikte, dus het is nauwelijks merkbaar. Het is gemakkelijk schoon te maken en de kleur past goed bij die van het interieur.
Slechts een paar kleine gebreken: na bepaalde manoeuvres en continu gebruik verschuift het een paar millimeter en moet het opnieuw worden geplaatst. Kleine moeite.